Czy mogę zmienić moje przeżycie ?
W większości przypadków jeśli voucher został zakupiony za pośrednictwem naszej strony i nie został aktywowany istnieje możliwość wymiany przeżycia na inne. Aby to zrobić wykonaj następujące czynności:
- Znajdź produkt
- Kliknij „Kup teraz"
- Wprowadź wymagane szczegóły
- na ekranie płatności, wpisz swój stary numer vouchera w celu „Wymiana mojego vouchera” pole"
- Nasza strona poprosi o zapłatę różnicy w cenie jeśli istnieje"
- Wymiana zakończona!
|
Jak mogę przedłużyć mój voucher ?
Niniejsza informacja dotyczy tylko voucherów zakupionych na naszej stronie. Jeśli kupiłeś voucher w innej firmie skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.
Jeśli ważność Twojego vouchera się skończyła, możesz ją przedłużyć za dodatkową opłatą.
Jeśli Twój voucher jest jeszcze aktualny, ale chcesz przedłużyć jego ważność możesz zamówić rozszerzenie online.
W obu przypadkach kupon będzie ważny przez 12 miesięcy od daty reaktywacji lub przedłużenia ważności.
Jeśli zaistniały jakieś ważn okoliczności z powodu których nie mogłeś wykorzystać swojego vouchera w terminie, prosimy o skontaktowanie się z nami i podanie numeru vouchera.
|
Chciałbym się dowiedzieć więcej o Golden Moments
Golden Moments organizuje prezenty w formie przeżyć od 1999 roku w Wielkiej Brytanii, Europie i poza nią. Działamy w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji, Irlandii, Niemczech, Belgii, Włoszech, Austrii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Danii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich Holandii, Portugalii i Finlandii i stale poszerzamy zakres naszej działalności. Aby dowiedzieć się więcej o naszej drużynie, produktach lub usługach po prostu kliknij tutaj.
|
Chciałbym omówić możliwości współpracy
Nasz zespół czeka na wiadomość od Ciebie. Prosimy wysłać krótki opis emailem na adrescorporate@goldenmoments.com. Jeśli wolisz bezpośrednią rozmowę to jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku od godz.9.00 do 17.00 pod nr tel ..
|
Czy mogę zabrać na moje przeżycie osobę towarzyszącą ?
Zazwyczaj tak. Chociaż w niektórych miejscach mogą wystąpić pewne ograniczenia np. wiekowe lub może być konieczna dodatkowa drobna dopłata(ubezpieczenie, napoje). Jeśli chcesz zabrać ze sobą osobę towarzyszącą to prosimy to potwierdzić u nas w czasie rezerwacji.
|
Jak można się z Wami skontaktować ?
Mamy różne metody kontaktu takie jak telefoniczne, email, na żywo czat kliknij tutaj.
|
Gdzie mogę znaleźć przeżycia, doświadczenia blisko mnie ?
Aby zlokalizować przeżycia blisko Ciebie możesz użyć naszej mapy przeżyć, filtra według ceny, typu przeżycia oraz liczby uczestników.
|
Jakie terminy są dostępne do tego przeżycia?
Terminy przeżyć są różne. Bardziej popularne są terminy weekendowe niż w dni robocze. Jeśli wolisz weekend, należy go zarezerwować z większym wyprzedzeniem, szczególnie w sezonie. Jeśli już posiadasz voucher to najprostszym sposobem jest aktywowanie go. Ktoś z naszego zespołu sprawdzi dla Ciebie dostępność przeżycia. Jeśli nie posiadasz jeszcze vouchera wystarczy skontaktować się z nami i podać preferowane daty a my sprawdzimy dla Ciebie ich dostępność.
|
Potrzebuję mój voucher pilnie !
Jeśli potrzebujesz voucher pilnie możesz wybrać nasz eVoucher. Otrzymasz go natychmiast po potwierdzeniu dokonania płatności.
|
Jak długo trwa dostawa ?
Dostawa różni się w zależności od zamówionego produktu
Większość e-Voucherów
Dociera na skrzynkę odbiorczą podaną przy składaniu zamówienia w ciągu 2 minut. Prosimy jednak poczekać 2 godziny. Jeśli po tym czasie voucher nie dotrze do adresata prosimy sprawdzić spam lub wiadomości-śmieci.
Vouchery wysyłane pocztą
Najczęściej docierają do adresata w ciągu dwóch dni roboczych, ponieważ wysyłamy je priorytetem. Jeśli voucher nie dotrze w tym czasie prosimy poczekać 5 dni przed kontaktowaniem się z nami. Wysyłka do innych krajów może potrwać dłużej dlatego zawsze sugerujemy wybór eVouchera podczas zamawiania.
Produkty rzeczowe (nazwisko gwiazdy, gazety, prezenty)
Mają różny czas realizacji dlatego zawsze należy dokładnie przeczytać opis produktu.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu zamówienie nie dotrze do Państwa
To prosimy o kontakt z nami. Należy podać numer zamówienia lub adres emailowy, z którego zostało wysłane zamówienie. Z przyjemnością pomożemy w rozwiązaniu problemu.
|
Czy zdjęcie na moim voucherze(samochodu samolotu,etc) pokazuje dokładnie produkt z mojego przeżycia?
Obrazy i zdjęcia na naszej witrynie oraz materiały drukowane są tylko przykładowe. Czasem mogą się różnić od rzeczywistych. Np kolor samochodu może być inny. Tam gdzie to tylko możliwe staramy się zamieszczać aktualne zdjęcia
|
Jakie są zasady zwrotu ?
Staramy się, aby 100% przesyłek zakupionych bezpośrednio w Golden Moments zostało wysłanych w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu. Z zastrzeżeniem pisemnego zgłoszenia listownego lub email Po tym czasie zwracamy voucher, ale pobieramy 25% opłaty administracyjnej (nie mniej niż 75 zł). Zwroty są zawsze do osoby, która zakupiła voucher. Jeśli opłata została uiszczona kartą kredytową / debetową lub PayPal środki pieniężne zostaną zwrócone na to samo konto.
Uwaga niektóre produkty, takie jak spersonalizowane przedmioty, nie mogą kwalifikować się do zwrotu.
Zwrotowi nie podlegają także vouchery,po upływie terminu ważności.
|
Czy mogę zmienić datę przeżycia, anulować rezerwację ?
Po potwierdzeniu rezerwacji data przeżycia nie może być zmieniona, ani voucher nie może być zwrócony. Dokumenty z potwierdzeniem zakupu zostaną wysłane na Twoją skrzynkę odbiorczą w celu potwierdzenia rezerwacji. Prosimy o uważne przeczytanie tego dokumentu i skontaktowanie się z nami w przypadku konieczności dokonania jakichkolwiek zmian. Jeżeli potwierdzenie nie dotrze do Ciebie w ciągu 14 dni prosimy o skontaktowanie się z nami.
|
Jak długo jest ważny mój voucher ?
Wszystkie nasze vouchery są ważne przez okres 12 miesięcy, chyba że wyraźnie zaznaczono inny czas na produkcie lub na voucherze. Powinieneś wykorzystać voucher w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość przedłużenia okresu ważności vouchera.
|
Mam reklamację, zastrzeżenia.
Przykro nam słyszeć, że coś poszło nie tak, chcielibyśmy to naprawić tak szybko jak to tylko możliwe. Jeśli nie jesteś zadowolony z przebiegu przeżycia lub masz jakiekolwiek zastrzeżenia poinformuj w jak najkrótszym czasie kierownictwo. W ten sposób dasz szansę wykonawcy na poprawę błędów.
Jeśli pomimo zgłoszenia zastrzeżeń jakość obsługi się nie poprawiła w satysfakcjonujący sposób, lub jeśli zastrzeżenia nie zostały zgłoszone na miejscu przeżycia prosimy o zgłoszenie pisemnej reklamacji do nas wraz z pełnym opisem zdarzenia oraz podaniem nr vouchera.
Chcielibyśmy prosić o kontakt za pomocą naszego formularza on-line.
Prosimy dać nam 10 dni na przeprowadzenie dochodzenia i udzielenie odpowiedzi.
|
Jak bezpieczne są moje dane ?
Jesteśmy zarejestrowani jako kontroler danych i podlegamy stałej, ścisłej kontroli. Wszystko to po to, aby dane osobowe trafiające do nas były bezpieczne. Nigdy nie sprzedajemy danych osobowych. Komunikacja pomiędzy Twoją przeglądarką a naszą stroną internetową jest zabezpieczona za pomocą certyfikatu bezpieczeństwa dostarczonego przez urząd bezpieczeństwa Starfield Secure Certificate Authority. Przy zakupie on-line prosimy zwrócić uwagę na kłódkę(w lewym, górnym rogu). Używamy WorldPay i PayPal- światowych liderów, aby bezpiecznie przetwarzać płatności. Nasze systemy nie przechowują informacji dotyczących kart. Nasza sieć serwerów zarządzana jest zgodnie z normami jakości ISO27001.
|
Jak mogę zarezerwować termin ?
Aby zarezerwować termin po prostu kliknij tutaj i postępuj dalej zgodnie z instrukcjami.
|
Czy muszę wybrać konkretną datę przy zakupie vouchera ?
Nie, nasze vouchery są ważne przez 12 miesięcy od daty zakupu. Możesz więc podarować voucher w prezencie a osoba obdarowana sama zabukuje sobie datę.
|
Czy mogę użyć mojego vouchera w miejscu, które nie jest wymienione ?
Niestety nie. Prosimy o kontakt z nami jeśli podane lokalizacje Ci nie odpowiadają. Jeden z naszych łowców przeżyć spróbuje znaleźć dla Ciebie alternatywę.
|
Jak długo trwają przeżycia ?
Przybliżony czas przeżycia jest zawsze zaznaczony w naszych opisach produktów lub też na voucherze. W miarę możliwości staramy się zawsze jednoznacznie określić czas przeżycia. Czasem jest to trudne bo np. może zależeć od prędkości jazdy kierującego.
|
Will the price be on my voucher?
No, we'll never show the price on your voucher, unless you order a monetary value voucher!
|
Potrzebuję zorganizować podróż i zakwaterowanie, aby móc wykorzystać mój voucher
Radzimy poczekać na potwierdzenie rezerwacji przeżycia (daty, godziny), przed rezerwacją podróży, czy zakwaterowania, ponieważ w przypadku anulowania przeżycia niestety nie będziemy mogli zwrócić dodatkowych kosztów związanych z podróżą, czy zakwaterowaniem.
|
Czy muszę zarezerwować datę, czy mogę po prostu przyjechać na miejsce ?
Dla większości naszych przeżyć wstępna rezerwacja jest absolutnie niezbędna. Chyba, że Wykonawca przeżycia został poinformowany przez kogoś z naszego zespołu. Prosimy upewnić się odwiedzając naszą stronę i stamtąd kontynuować aby dokonać rezerwacji.
|
Czy mogę wstępnie zarezerwować datę ?
Niestety nie jesteśmy w stanie wstępnie zarezerwować daty dla Ciebie.
|
Mam trudności przy wprowadzaniu mojego zamówienia on-line
Nie ma problemu. Chętnie pomożemy. Proszę do nas zadzwonić. Przyjmiemy zamówienie telefonicznie: ..
|
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie ?
Tak, oczywiście. Proszę do nas zadzwonić. Przyjmiemy zamówienie telefonicznie: ..
|
Jakie dane kontaktowe muszę podać przy składaniu zamówienia?
W pierwszym okienku należy podać dane uczestnika( Szczegóły Vouchera). Zostaniesz poproszony o podanie adresu, pod który ma zostać wysłany vocher.Jeśli zdecydujesz się wysłać voucher bezpośrednio do odbiorcy, to obdarowany nie pozna ceny przeżycia.
|
Jakie metody płatności akceptujecie?
Obecnie akceptujemy:
Większość głównych kart kredytowych i debetowych używając WorldPay
PayPal
Przelew bankowy
|